Fizetési módok

Bankkártyás fizetés

Oldalunkon legegyszerűbben bankkártyával tudsz fizetni. Az online bankkártyás fizetések a ___elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg. A ___fizetési módnak nincs különdíja. A pénztárban válaszd a bankkártyás fizetési módot, a kártyaadatok megadását követően megvalósul a tranzakció. A Stripe rendszere maximális biztonságot garantál a fizetés során.

Utánvétes fizetés

Megrendelésed leadásakor lehetőséged van utánvétes fizetést választani. Ebben az esetben a házhozszállítást végző futárnak, vagy a Foxpost automatánál tudsz fizetni készpénzben vagy bankkártyával.

Közvetlen banki utalás

Leadhatod rendelésedet úgy is, hogy a vételárat banki átutalással egyenlíted ki. Ebben az esetben a rendelés véglegesítésekor látni fogod a banki adatokat, illetve fogsz kapni egy emailt is az utalással kapcsolatos információkkal. Fontos, hogy a közleményben mindenképp tüntesd fel rendelési számod, ez alapján tudjuk beazonosítani kifizetésed. Amennyiben megkaptuk utalásod, rendelésed állapota megváltozik, melyről szintén üzenetben értesülsz. Ezt követően kerül teljesítésre rendelésed. Kérjük vedd figyelembe, hogy ez a folyamat alapvetően lassabb, mint a bankkártyás fizetési mód.

Szállítási módok

Házhozszállítás futárszolgálattal

Amennyiben ezt az opciót választod, úgy csomagodat a GLS futárszolgálat fogja kézbesíteni (átlagos kiszállítási idő 2-3 munkanap). A házhozszállítás díja 20.000 forint feletti vásárlás esetében ingyenes.

Átvétel csomagponton

Amennyiben ezt az opciót választod, úgy csomagodat az általad választott Foxpost vagy GLS csomagautomatából tudod átvenni, előreláthatóan 3 munkanapon belül.

Visszaküldés

Hogyan tudok visszaküldeni egy megrendelést?

14 naptári napon belül bármilyen indoklás nélkül jogosult vagy elállni a vásárlásodtól. A terméket eredeti állapotában tudjuk visszavenni, amennyiben használt, értékcsökkent állapotban küldöd vissza, nem vagyunk kötelesek a termék teljes árát megtéríteni.

Visszaküldési igényed az info@hamvasbaba.hu e-mail címre küldd, ezt követően a kapcsolatot mi vesszük fel a Futárszolgálattal. Csomagodat a futárszolgálat munkatársai fogják felvenni a megadott szállítási címen. A visszaküldés összegét te állod, a számodra visszautalandó összegből vonjuk majd le.

Mikor kapom meg a visszatérítést?

Amennyiben a csomagod sikeresen visszaérkezett hozzánk, legkésőbb 5 munkanapon belül visszatérítjük a termékek árát az általad megadott bankszámlaszámra. Ha a termékek nem megfelelő, sérült, értékromlott állapotban érkeznek vissza hozzánk, nem vagyunk kötelesek visszatérítést tenni. Amennyiben 5 munkanap után nem érkezik meg utalásod, kérjük mindenképp jelezd felénk.

Mi a teendőm, ha a rendelésem hibásan/hiányosan érkezett?

Amennyiben figyelmetlenségből adódóan kifelejtünk egy terméket rendelésedből vagy egy adott termék hibásan érkezik, természetesen azonnal pótoljuk/cseréljük azt, amennyiben jelzed felénk a hibát. Ilyen esetben az újabb kiszállítás költségét természetesen mi álljuk.

Egyéb kérdésed van?

Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@hamvasbaba.hu e-mail címen és mihamarabb válaszolunk!